torsdag 14. januar 2010

HAR EN DRØM!!!!
Ja ikke samme drømmen som Jørn Hoel så vakkert sang om en gang i tiden, men en drøm om å komme hjem til et velorganisert hjem uten alt man ikke trenger..
Har sett det ene programmet etter det andre med organiserin og rydding, men det må være noe jeg går glipp av for jeg skjønner det liksom ikke.
Skal alt puttes bort i esker og bokser og nummereres og loggføres etter alle kunstens regler, eller skal man kaste alt som man ikke har tatt i det siste året??
Jeg stikker jo stadig hodet inn i et skap og oppdager en gjennglemt liten sak som jeg ikke en gang var klaar over at jeg hadde, men kaste den når jeg først har oppdaget den??? neppe, det er best å tørke bort fortidens støv og sette den fint tilbake i tilfelle man får bruk for den.
Mulig løsningen er å bygge på??? lage et kjempe kott der alle mine "skatter" kan hvile ut og se om de en dag får lov å sole seg i glansen igjen, men da surrer en liten stemme fra en velorganiser mester i hodet og sier KAST,KAST, men så sitter den lille samleren Fia på den andre skulderen og sier STAKKAR, SPAR DEN...
Har hørt maaaaange ganger at når du tar inn en ny ting i huset så skal noe ut, har funnet ut at de mener jeg skal kvitte meg med en ting, ikke søppel, så da overhørte jeg fort den teorien.
Så da er det bare å konkludere med at teori og praksis er to forskjellige ting så kryper jeg ned under pleddet og ser på ryddige hjem samtidig som jeg sitter å tenker at du å du så greit det er i et ryddig og vakkert hjem.
Ha en fin dag, det skal jeg og, har fått en tekknikk som heter:Du skal få en dag i morgen, men i dag, ja i dag koser jeg meg i et kaotisk, men levende hjem;O)
HÅPET ER STADIG LYSEGRØNT ;O)

1 kommentar:

Anonym sa...

knekker du den koden så vet du hvor du skal ringe ;)

Klem fra Linda