torsdag 3. juni 2010

Å ha hodet under armen

Dager med hodet under armen!!
Dagene har liksom bare flydd avsted for tiden og jeg har da prøvd å henge på dinglende med hodet vel plassert under armen og ute av stand til å egentlig følge med.
Nå føler jeg i midlertid at hodet er på vei til å finne sin faste plass( noen diskuterer vel kjapt om hvor den faste plassen egentlig er men men:O) )

Jeg og en venninne holder og for tiden på med å nå nye høyder og leter etter de 7 eller det er vel heller 13 blåner, vi svetter og bærer oss opp og ned fjelltopper og klipper i kort og håper på å kunne få en gevinst når blodslitet er over. En gevinst kan jo og fortone seg som en snillere vekt sånn at tantefia kan komme inn i klær som er nette og søte:O)
Kommende helg skal vi kjøre igang med garasje salg igjen, vi har ikke så mange garasjer, men får vi solgt det som vi har nok av så er det mulig vi er et steg nærmere en garasje også..
Sommeren er her og familiens sommer planer er under konstrukson, så vi gleder oss fremover nå:O)
Ha en fortryllende torsdag videre, så skal jeg se om jeg får gjort noe som er noe å vise til her inne snart også.
PUSS OCH KRAM :O)

Ingen kommentarer: