mandag 20. september 2010

GAVER PÅ VANDRING!!!!

Tante fia ble både overrasket og forundret da det dukket opp en pakke i postkassa mi i dag!!
Jeg hadde jammen glemt at jeg meldte meg på gaver på vandring via bloggen til sigrid:
men så glad jeg ble!!!
Jeg fikk en koselig " pose pose" og en søt kjøleskaps magnet:O)
Tusen takk Sigrid:O)
Sånt lyser opp i høstmørket
Se så søt :O)
GRATULERER!!!!!
Du har nå muligheten til å bli med på gaver på vandring!!!
Meld deg på i kommentar boksen, så velger jeg en av dere til å overta stafett pinnen.
Bli med, det er ikke skummelt.
rene kinder egget, gøy, spennende og koselig på en gang.
Gaven er hemmelig, du får se om du blir valgt;O)
Hiv deg med!!
Klem fra meg:O)

4 kommentarer:

Villa Rabalder sa...

Jeg aner ikke hva dette går ut på, men det hørtes jo veldig gøy ut så jeg medler min intr :)

tante fias sa...

Det er bare det at jeg velger en av de som er interrisert til å motta en gave, så må den som blir valgt legge ut en gave på vandring fra sin blogg:O) Ikke verre:O) Ser ut som du har gode sjanser her gitt;O) Ikke mange som viser interresse :O(

tante fias sa...

Ja, nå må jeg snart sende ut gaven, det ser ut som det blir linda som får den og må sende en ting videre... siste frist for å melde seg på går til torsdag..

tante fias sa...

Se det, der var fristen overgått med en dag og jeg sender da en gave til Linda en av dagene:O)