onsdag 13. oktober 2010

TREKKNING!!!!!!

Ja, selv om jeg ikke er så aktiv her, så har jeg snart
fått TUSEN besøk!!!
Synes nesten det er utrolig.
For å takke dere som har vært innom meg og kikket,
så setter jeg igang en trekkning så fort jeg runder
TUSEN
her inne:O)
Jeg har sett at mange har regler og sånn, men jeg sier bare,
den som legger ned en liten kommentar under dette innlegget er med på trekkningen av en liten ting:O)
Når det runder det gyllne tall vil jeg foreta trekkning og sender gaven avsted :O)
SKÅL!!!!

6 kommentarer:

Beth sa...

jeg er med på trekkning ;) morro at det snart er 1000 besøk innom! jeg nærmer meg 700, bra det også

Villa Rabalder sa...

Jeg melder meg på jeg også!! ;)

klem klem

ENGLE HJØRNE sa...

Jeg blir gjerne med,hilsen Sissel

solsidens blogg sa...

Jeg melder meg på jeg også!! ;)

tante fiolett sa...

Heisann!!
Jeg slenger meg med:)
Koselig at du ble med på min give away:)
Smil & klem fra Jeanette:)

rule sa...

Koselig å oppdage nye blogger!!! Ha en nydelig søndag!!! Klem