søndag 25. april 2010

Farger!!!!!!!!!

Føler jeg har hatt en tendens til å være litt farge løs, men erindrer en liten dragning mot fargene nå, denne strand matten fra Greengate er jo bare sååå romantisk og jeg har kanskje litt uventet lyst på denne :O)
Jeg kom over en picnikboks også, denne er og fra Greengate og heter FIA, så den er nok egentlig tiltenkt meg denne ;O), matcher teppet gjør den og så da kunne jeg gjort et stand hugg til sommeren og blitt der hele dagen med mat i boks...
Denne boksen fra Greengate mener jeg kan passe inn på mitt fremtidige kjøkken, synes disse fargene er bare helt nydelige og jeg lurer litt på om jeg har levd et tidligere liv på den tiden disse fargene var en del av interiøret...
Denne kan absolutt passe inn i en hvit sofa, jeg ser det allerede for meg:O)
Nå venter jeg bare på at pengene skal komme og dette ned i min lommebok.
I mellomtiden, kos dere med farger og drømmer, livet blir bedre da :O)

Ingen kommentarer: