fredag 19. mars 2010

Å BRY SEG OM

 Har tenkt litt over det at vi nordmenn er flinkere til å bry seg med enn å bry seg om,
men så pluselig har mange brydd seg om meg og jeg kjente at jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet.
Gjør opp for det her, jeg bryr meg masse om alle dere venner og blogg venner og sender et hjerte til alle med et ønske om en god helg !!!!!
Jeg drømmer fortsatt om alt jeg kunne tenke meg å ha, men jeg føler jeg er et steg nærmere en ny sofa, om min kjære går med få det, har prøvd å overbevise og smiske om at det er akkurat det vi trenger mest i hele verden, men han er jammen en hard nøtt å knekke ( vet han kommer til å lese dette, så håper det hjelper, måtte alle som er innom skrive en kommentar over viktigheten av en sofa) En sofa er liksom hoved tingen i en stue, man trenger nesten ikke gjøre noe mer bare sofaen er fin (jeg sa nesten).
Jeg drømmer videre og tenker som så, at den som ønsker skal få ;O)
Det må sies at jeg har mer å sette pris på enn det jeg er missfornøyd med og uansett hva så overlever man.
Det er jo et ordtak som sier: SHOOT FOR THE MOON. EVEN IF YOU MISS....YOU`LL LAND AMONG THE STARS;O)
Ha en super duper helg.. tjo og hei..

2 kommentarer:

tante fias sa...

Hmmmm, ikke mange som vil støtte meg på dette :O( men jeg får nå sofa uansett, litt nærmere sommeren, men jeg får den :O) JUHUUUU!!!!!!!!!

Anonym sa...

Jeg synes så absolutt du burde få en ny ny sofa! TENK å deilig å kveile seg opp i armkroken til sin kjære når mørket senker seg;)klem fra redningsgruppa:)