onsdag 3. mars 2010

SOL!!!!

 Så skriver vi Mars måned, jeg smiler og gleder meg stort til at snøen skal smelte.
Vet av erfaring at kongvinter ikke gir seg så fort her på landet, men håpet er definnitivt her.
En liten flue forsøkte å våkne av dvalen uten for her i går, tror nok den fikk et lite sjokk når grade stokken krøp seg ned mot 18 minus i natt he he.
Jeg har akkurat kommet meg tilbake fra dagens gå tur, noe jeg trygt kan betegne som en kald fornøyelse, men når man må så må man.

Dagene
blir utvilsomt lengre og lysere, og det er snart mulig å lufte når man maler med oljemaling!!!
Venter fortsatt på å bli lotto millionær, for da blir det veranda, garasje, utekjøkken og en hage som kan skrives inn i historie bøkene..
Krysser fingrene og i mellomtiden skal jeg nyte vår solen :O)
Ha en solfylt dag alle sammen !!!!

Ingen kommentarer: