torsdag 3. mars 2011


Hei alla i hopes.
Jeg får legge inn et lite livstegn fra Tante Fia her tenkte jeg,
Har hatt masse å gjøre og masse å tenke på siden jul og har derfor valgt å gjøre og tenke meg ferdig :O)

Har ikke ordnet så jeg får lagt inn bilder igjen, men har kjøpt meg ny sofa og storkoser meg i den.
Ser liksom poenget med "hva skal du med hvitsofa når du har små barn" men velger og overse den ;O)
Tok ca en time så var flekkene på plass, kattehår og appelsin saft er og lekker pynt.
Har to trekk og bekymrer meg ikke ennå.
Skal skjerpe meg og få orden på bilde fremvisningen også, jeg lover:O)
Har snakket med folk som faktisk har lurt på om jeg eksisterer lenger, siden bloggen har lagt død, så dette er beviset, ja jeg lever og nå kommer våren, da våkner Tante Fia fra dvalen og skal krype seg ut og gjøre en innsats i et forsøk på å vikrke ernergisk.
I`ll be back!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så bra du er tilbake... Jeg syns du har en kjempe fin blogg. Gleder meg til til bilder av sofa mm. God helg!