mandag 28. mars 2011

Her er jeg!!!


Endelig er våren kommet til min kant av landet!!
Sola lager et herlig skygge spill i stua mi  og
jeg er så glad at jeg synger iom kapp med fuglene om dagen.
Utolig hva vårens første stråler gjør med kropp og sjel.
Jeg har som jeg har nevnt tidligere fått meg Ektorp sofa,
ENDELIG!!!!!
Sånn ser den ut hos meg, er ganske fornøyd, selv om jeg ser nå at jeg burde hatt meg en større stue når jeg har to tresetere ;O)
Hjertet mitt sprekker nesten om dagen, jeg har vært så heldig og få en del møbler etter min kjære bestemor, mesteparten skal jeg ha i kjellerstuen når den blir ferdig.
God stolen hennes har imidlertid fått en plass oppe, den er grønn og ikke vakker, derfor fikk den ett pledd over seg ( Tenk om jeg kunne rette på mine skavanker like lett )
Bordet ved siden av er og bestemor sitt og hører til en handsnekret spisestue med bord, seks stoler, to sjenker og dette bordet. Alt har jeg fått!!!!
Stett fatet og den søte portemonen er og bestemor sitt.
Savner deg bestemor ...
Dagene frem til jeg kan begyne å grave i jorden og stelle meg en hage, går til hekling og strikking, dette er året da alle skal få hjemmelagede gaver, på bildet ligger det begynnelsen på en duk/ sengeteppe.

Ha en deilig vårdag!
Soltrall med klem fra Tante Fia :O)

3 kommentarer:

Villa Rabalder sa...

Fantastisk flott Fia!!!!
Kjenner gleden din i innlegget!!
Fant plutselig ut att jeg kommer til å være veldig snill i år og att jeg muligens fortjener en gave til jul... hihihi

glad i deg snupps!!

tante fias sa...

He, he Linda :O) Du skal se Dølemo nissen kommer snikende ;O) Bare veier og jeg føler at jeg kommer ut av isolasjonen :OD

Anonym sa...

Hallo Tante Fia.
Utrolig lekker stue du har, lys og fin. Kjempe koselige bilder, du har tatt. Liker bloggen din såååå godt, du er så naturlig og det liker jeg. Gleder meg allerede til neste innlegg. Ha en fortryllende dag. Klem