onsdag 13. april 2011

Velkommen til oss

Sånn ser det ut når du kommer til min dør om dagene,
våren har gjort sitt inntog på benken og snø har blitt byttet ut med de få blomstene som tåler kulda vi fortsatt har om nettene.
Jeg gleder meg til jeg kan spa meg ned i beddene rundt huset og røske opp i det som har stått uten å bli stelt med i ti år!!!!
Da kommer skiltet mitt med "ER I HAGEN" til å stå oppe døgnet rundt og tante Fia blir vel nærmest for å regne som muldvarp
Jeg tenkte jeg skulle på staude jakt i hagene til venner og kjente, det er ofte der de gode gamle vokser.
Mens jeg venter så får jeg nyte de få blomstene jeg har, kan umulig være så lenge til bakken er fri for frost selv om jeg bor langt på landet.
Jeg har konfirmasjon den 8. mai så det er nok hoved prioriteringen min frem til da.
Håper dere har like fine dager som meg.
Nyt vår sola og ha noen flotte vår dager alle mann.
En varm vår kos fra meg ;O)

Ingen kommentarer: