søndag 7. mars 2010

SØNDAGS HANDEL





 Behøver ikke bo i byen for å kunne bruke MYYYE penger på
en søndag. Vi har en alletiders brukt butikk rett nede i hugget her, og der reiste jeg, mann og barn i dag, sola skinte og vi var i handle modus. Vi fant mange søte ting og noen store ting.
Jeg har lenge ønsket meg en tallerken hylle og i dag sto den der og liksom ropte på meg, den var egentlig satt av til en dame som koste seg på hytta i helga, men da hun så ut til å ville kose seg litt lenge i dag ( fint for meg) ble hyllen ryddet og pakket inn i bilen vår.
Fargen er ikke akkurat lekker, men maling gjør mirakler og her skal "tryllekosten" svinges.
Fatet med alv har stått i vinduet der i 14 dager og jeg har stadig vært i frykt om at det var fløyet, men i dag er jeg den lykkelige eier, synes det var så søtt.
To rose kopper og en krukke
og en liten vase i pressglass ble og med hjem.

Vi kjøpte en kiste, et gammelt verktøy skrin, en kaffe kanne og en emaljert gryte også. Så er det bare for alt å finne sin plass og sitt bruksområde her i huset.
Kista har ikke akkurat den vakreste fargen, men mannen i huset likte den visst :O)
Så nå sitter jeg her noen kroner fattigere, men noen skatter rikere .
Ha en rik søndag alle sammen!!!
( Det siste bildet er forøvrig tatt i peis stua vår, der er alt helt fæææælt, gulv teppet er ILLE, men ting er under prosess der og bare ikke lett å sale og ri samme dag )

1 kommentar:

Anonym sa...

HELDIG som fikk ei sååå flott tallerkenhylle... den har jeg IKKE lyst på ;)

Klemmer fra Linda