onsdag 25. august 2010

DET SKJER NOE!!!!!!!

                             Det er ganske sensasjonelt det som har
                     Skjedd i Tante Fia sitt hus!!!!!
                   Vitrine skapet som før såg sånn ut:


ble først sånn:
Ja og som en observang venn kanskje ser har Tante Fia i denne fasen alt skaffet seg et himmla arbeid....
Det har seg sånn at maskerings tape faktisk har en misjon!!!!
Etter 4,5 timer inntens skraping, banning, svette og nesten tårer, så ble skapet sånn:
Og den som er observang igjen vil jo med en gang se at skuffen mangler, det er fordi jeg er så usedvanlig flink til å male alt og husker alt jeg bør huske, så den står forsatt og venter på sitt siste malingstrøk...
Jeg skal love at neste prosjekt som skal males, SKAL maskeres og, for jeg ble ikke fornøyd med sånn det ble nå, ser ok ut på bildet, men nært inntil ser man det jeg ikke fikk bort..
Mine andre skap har disse knottene fra Lisbeth Dahl, bare blanke, men siden ting tar tid med meg så har de visst nok gått ut av produkson før jeg rakk å bli ferdig med de skapene jeg ville male, men det ble faktisk litt søtt med disse rosa også...
Hups, her synes mine dårlige skrape egenskaper :O(
Ja, ja sånn ble det da når jeg endelig fikk fart på kosten. Sier takk for i dag og mine to teddyer fra Perfekt Home gir dere en stor klem:O)

4 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Villa Rabalder sa...

må le litt av deg snupps.. hehe..
Hvordan kunne du finne på å glemme maskeringstape? mener å minnes att du har vært gjennom noe lignende før?? hihi..
Skapet ble kjempefint!!!!!
Du har god grunn til å være stolt av deg selv. *klappe på hodet* ;)

tante fias sa...

Glemte det ikke Linda, jeg gadd ikke bruke tid på det he he

Refleksjon på livsvegen sa...

Skapet vart no fint det...
Og ein bør skape sin eigen stil..
sin eigen blogg :-)
Vi er alle ulike og må fortsette å vere det.. ellers vert det kjedeleg ;-)

Ha fin helg!