tirsdag 26. oktober 2010

Tantefia tøffer seg...



Ja, man må vel driste seg til å ta bilder av mer enn potter og lysestaker, så i dag tøffer jeg meg og legger ut mer helhets bilder så hele bloglandia kan se...


PHU!!!
Der var det gjort.
Som alle ser, drømmen om ny sofa har ikke blitt realisert ennå, men den er ganske nær.
Nå har jo IKEA kommet til sørlandet også, og jeg tror at Tantefia er en av de veldig få som ikke har vært på inspeksjons runde der ennå..

Her er min lille Madonna som jeg kjøpte for en tid tilbake på Løddesøl gård, er så glad i den:O)


Rosenkransen her er ikke noen hvilken som helst rosenkrans, dette er den mamma hadde da hun ble " konfirmert ".
Hun vokste opp i et katolsk hjem,
så derfor har den betydning for meg.
Er ikke katolsk selv, men synes Madonnaer og rosenkranser er rett og slett vakkre.
Sånn, da var jeg ferdig med å tøffe meg for dagen, så håper ikke dere ble helt skremt, jeg skal bruke resten av dagen til å hente meg inn igjen :O)
Ha en strålende dag, tøff eller ei ...

2 kommentarer:

Villa Rabalder sa...

Reiser meg opp og klapper for deg snupps!!
Du har et flott hjem du kan være kjempestolt av!!
Skulle ønske flere i bloglandia gjore som deg :)
Jeg tar også bare å viser smååå biter av tingene mine når jeg en skjelden gang gjør det...
Er jo så mye gøyere å se større utsnitt... ting får mer en helhet!!

stor klem til deg!! :)

Anonym sa...

SÅ koselig du har det...kjempe gøy at du viser oss ditt flotte hus. Vil se mer :-))