tirsdag 2. november 2010

Utfordringa....


Var inne hos Sigrid som har bloggen http://refleksjon-sigrid.blogspot.com/
Der låg det en utfordring, og da måtte jeg jo bare
hive meg på......

Utfordringen er å skrive et dikt om November og gjerne på nynorsk!!!
Jeg er ikke en forfatterspire eller noe,
men når du vifter med en PREMIE
forran nesa på Tante Fia, ja da våkner det noe inni meg :O)
Jeg knota og knatta og et dikt jeg sammen fatta juhuuuu...
Her kommer det :

Mørkre,regn,kaldt,surt,blautt og trist,
men tenk deg året utan november der nest sist.

Gud gav oss moglegheita til å roe ned,
til å samlas rundt varmen og berre kjenne fred.

Me treng kvarandre dagleg, men gløymer å gje ros,
då er det godt November kjem med peis,lys og kos.

Gløym dei triste tankar og lat dei heller fly,
send dei bort med vinden på ei November sky.

Livet er ein syklus som runddansen må ta
og difor kjære dykk, vi November nok må ha.

Den følast tung og einsam, men valget det er gitt,
Ta tak i livets gleder,
fyrst då er livet ditt.

Sjå fargane i trea, høyr bornas latterbrøl
når dei hoppar ned frå greina oppi en søyle pøl.

Trekk inn den kalde lufta, slepp ut dei tunge drag,
November gjer deg glede kvar blaute kalde dag.

Snu trøyta di til undring og bry deg om deg sjølv,
då er ei November dunkel, men full av regnvåt sølv.

Alt har si eiga meining, sånn er no berre det.
Difor elskar eg NOVEMBER , den månaden gjev meg fred.

Nye poeten i Norges land dette....
Sigrid har ei artig utfordring og jeg utfordrer deg til å bli med du og :O)
November kos fra Tante Fia....

(Bildene har jeg funnet på google)

4 kommentarer:

Anonym sa...

FANTASTISK!!!!

Lenemora sa...

Fint dikt du har skrevet, håper du vinner!
Koselig at du ville være med i konkurransen hos meg!

Ha en fin dag.

Klem Lenemora

Refleksjon på livsvegen sa...

så dyktig du er..
kanskje du skal starte skrive på ei diktbok? Seriøst altså!
Heilt imponert over kor mange som er med..
God helg!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så koselig novemberdikt :) og takk for gode ord på bloggen min, hvis du vil være med på min giveaway må du gå til denne siden og melde deg på: http://miesmirakler.blogspot.com/2010/10/give-away-trekning-11-november_29.html

Ha en fin søndag :)