fredag 27. januar 2012

Ny vri på stua

Endelig har vi fått fingeren ut og gjort noe med stua,
den har alt for lenge sett ut som en rotete samling av møbler og ting, men her en kveld, inspirert av site nummer av Vakre hjem og interiør satte jeg og gubben i gang. Første steg var å fjerne stuens sorte hull, en seksjon som var beiset mørk og aldri malt hvit.... Nå er den ved og jeg er LYKKELIG :O)

Så var det å flytte møblene rundt og rundt til vi endelig fant den optimale løsningen.
Sånn ble sofa kroken.
Veldig glad for å slippe tv der:O)
Her er den nye tv kroken vår, er noe fornøyd, elsker den rett og slett...
Vi heiv oss avsted til IKEA på onsdag da min kjære var ferdig på jobb og kjøpte to sjeselonger, litt stasj og en lysekrone jeg ikke har fått opp ennå.

Fikk endelig en grei plass å henge talerkenhyllen jeg kjøpte for lenge siden også.
Jeg kan nesten ikke bli lykkligere.



Og her er spise stue kroken..
Synes alt fikk en mye mer riktig plassering i stua og stua ble mye enklere å holde i orden, pluss at lyset blir mer riktig i hele stua.
Over spisestuebordet skal lysekronen vi kjøpte opp.
Er super fornøyd sånn det har blitt, men gleder meg til jeg er helt ferdig.

Det er når alt er helt ferdig jeg kan slenge meg her og nyyyyyyte!!!!
Denne helgen blir det full fart med lillegull som skal ha venninne overnatting og jeg skal ha min lille niese. Gleder oss stort :O)
Vinteren er her for fullt, så utsiktene er store for at det blir en helg som snødame med tre små tupper på brett :O)
Ha en fantastisk helg :O)

Ingen kommentarer: