fredag 12. februar 2010

                                                                                En søt liten sak..


Denne hang og ropte til meg da jeg åpnet døra i en butikk, ikke det aller vakreste i verden, men du så sjarmerende søt!!!!
Jeg løftet den forsiktig ned og gikk og bar lykkelig på den rundt i butikken mens jeg handlet andre ting, jeg var nesten som en nybakt mor når jeg betalte:O)
Ikke lett å få fotografert den så den viser seg i all sin prakt, men det er viklet en perlelenke rundt hele hjertet og den er skikkelig søt når det er tent lys i den.
Ikke alt behøver å koste skjorta og gubbens humør heller, denne ga jeg knappe 80 kr for og den har fått meg til å smile en hel uke :O)
Ha en fantastisk helg alle mann, jeg skal i barne selskap med lillegull i morra og om været holder blir det å velte seg i snøen med henne på søndag :O)

1 kommentar:

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....