onsdag 3. februar 2010

 Endelig ferdig!!!!
I dag fikk jeg endelig gjort ferdig et hekleprosjekt som har lagt umontert i X antall år,
lurer litt på hvorfor jeg ikke har fått gjort det tidligere da jeg i dag fikk tid mellom snørr tørk og hjelpetrengende barn......
Lille gull er syk i dag og da må jo mamma finne seg i å ikke få sitte still, men ferdig ble jeg faktisk.
Jeg har her brukt den som lysestake, men den kan fint brukes som blomstervase også, da det faktisk er en blomstervase den er heklet rundt.
Spørs om ikke TanteFia må unne seg en bukett med tullipaner når lille snørr er frisk igjen, ser for meg at det kan bli rett lekkert i denne vasen ;O)
Nå er det bare å få heklet ferdig juleløperen jeg har startet på, for jeg må innse at jeg må starte tidlig for å bli ferdig til jul :O)

Ingen kommentarer: