onsdag 20. januar 2010


EN LITEN KVELDSTIME
Utrolig hvor inspirert man kan bli av et innlegg i intriørbladene, denne gangen siste utgave av Vakre Hjem.
Innlegget var om dekor av lys , og med iver og lyst måtte Tante Fia forsøke.
Det var sååååå deilig å finne på noe nytt etter mang en kveld med sying av hjerte og hekling av snøkrystaller.
Sorgen var stor da det bare tok en time å lage disse seks lysene, jeg kan nyte di mange timer da, men kjenner jeg Tante Fia rett så blir produksjonen ganske stor når jeg får hamstret lys..Kanskje ikke de andre i huset er like lykkelige når jeg står der med strykejern og jodler og koser meg i stearinosen, men du å du så gøy!!! La dere inspirere, det var kjempe enkelt.
HA EN ALLETIDERS KVELD !!!!




1 kommentar:

Anonym sa...

her er det bare en ting å si!! NYDELIGE!!!

Villa Rebalder