fredag 8. januar 2010

skal snart skje noe :O)

Jeg har ikke vært her på lenge, dagene liksom bare forsvinner uten at jeg merker det. Tenkte at jeg snart skulle få fart på ting igjen her, men må først løpe rundt og knipse noen bilder i hus og heim(eller kanskje rydde litt før jeg knipser).
Her går stort sett dagene med til å fyre i huset, har hatt rundt 20 minus og mer siden før jul nå og jeg må innrømme at jeg begynner å drømme om sommer og sol, selv om jeg anser meg selv som et vinter menneske.
Kan liksom ikke ta ungene ut i gapahuken og renne på akebrett å kose oss når kviksølvet synker så drastisk, håper snart vi kan få ca 8 kalde for da er det flotte forhold og vi kan ha noen trivlige stunder rundt bålet uten å få de store frost skadene.
Som sagt, jeg kommer sterkt tilbake med bilder og stunt, enn så lenge: kos dere i kulda :O)

1 kommentar:

Villa Rabalder sa...

Velkommen tilbake snupps!!
Blir gøy og lese om stort og smått som skjer oppi skogen ;)
se bloggen til beth : bethsbolig.blogspot.com ;) Blir bloggere av oss alle!!