tirsdag 12. januar 2010

Har malt det trehvite!!!!

Trehvitt er veldig kjedelig synes jeg, jeg drømmer jo stort om å få et hus i gjennomført Fransk landstil og Chabby Chic, men tror det er noe jeg må se langt etter, men hjelper litt når man har hvit maling, en kost og pågangs mot (noe som har sviktet litt nå).
Er veldig fornøyd med resultatet på det jeg har gjort, og kjenner gleden sprer seg i kroppen når jeg ser på denne speilkommoden. Den var i lutetfuru og ble beiset brun, brunfargen varte bare et år før jeg følte meg ganske deprimert, da var det bare å finne spannet med hvit maling og lykken var der:O)
Englene som står på kommoden står oppe hele året, de er kjøpt på perfect home og er alt for fine til å bli pakket bort etter jul synes jeg. skal og sies at jeg er veldig glad i engler:O)
Kjøpte glassknotter og satte på, de samme knottene skal kjøpes til alle møblene jeg skal male. Har en skråvitrine og en seksjon som skal males når pågangsmotet kommer snikende.
Min kjære maler for tiden gangen som og har vært trehvit og trist, han er så flink og hiver seg rundt hver kveld etter jobb, ikke alltid med samme iver, men han kryper seg stadig rundt panelen og har ikke mye igjenn av veggene nå. Er en utfordring å takle lukten når man er så lur å male med oljemaling på vinteren, men fader så bra det blir. Han har bedt meg å kvistlakke i dag, så jeg må vel muligens klare å få til det, er så motløs for tiden, men da er det godt at gubben trør til og svinger kosten..

1 kommentar:

Beth sa...

Så fiiiiin komoden var, i love it!

Mine engler står også fremme hele året, hvem kan vel pakke de ned i esker????