onsdag 13. januar 2010

What to do???
Har en gammel speilkommode jeg har arvet, den er fra 1930 tallet og laget i mahogni, jeg er litt lei av den rødbrune fargen og kjenner at jeg er rimelig klar for å hive meg på med det hvite på den også, men så er de den uutholdelige samvittigheten da, jeg vet at familien skulle gjerne sett at den beholdt sitt opprinlige utseende, men så tenker jeg at hvorfor skal jeg beholde noe jeg ikke synes er pent??? Har et helt møblemang i denne stilen, en vaskeservant og to nattbord med marmortopp og to senger.. vet innerst inne svaret mitt på dette og kommer nok til å svinge kosten over den så fort jeg får maling, det er jo og et problem når man bor på landet, en time fra byen og har en bil som starter når den vil selv,den er like sta som sin eier, jeg starter heller ikke uten at jeg vil det;O)
Skal hive ut et bilde her så fort jeg har en villig bil og et mot til å trosse slekta:O)

Ingen kommentarer: