mandag 11. januar 2010


Noen ting er man ekstra glad i:O)

Jeg var mye hos bestemor og bestefar når jeg var liten,det beste som fantes var å overnatte på en madrass ved siden av sengen deres, eller helst mellom de i sengen da ble alt ekstra trygt og godt. Nå er det blitt sånn at vi fikk kjøpe huset der de bodde, et husbankhus fra 1975, egentlig et kjedelig hus, men for meg ligger det historie her.Lykken for meg ble stor da det viste seg at mamma og pappa hadde tatt vare på et Jesus bilde jeg husker hang over senga hos bestemor og bestefar, dette har nå fått sin plass i stua mi og jeg smiler.
For meg betyr dette mye, men synes sånne bilder er vakre uansett. annser ikke meg selv som kristen, men har en barne tro, pluss at jeg har blandet mye og laget min helt egen mening om det med å tro, men det hindrer meg ikke fra å like det som er veldig tydelig religiøst.

Ingen kommentarer: