mandag 8. februar 2010



Blogg butikk!!!!!

'

Har etter oppfordtinger fra samboer og venner laget meg en blogg butikk, der skal jeg
i tiden fremover prøve å være flink til å legge ut det jeg har for salg av mine kreasjoner.
Adressen er : tantefiasbloggbutikk.blogspot.com
Ønsket er jo at det faktisk kan være mulig å få solgt noe av overproduksjonen min.
Har en drøm i fremtiden å kunne starte min egen hobby/ interiør butikk,
griper tak i de muligheter som ligger for meg nå og starter i det små på nettet så lar jeg tiden vise hav som skjer..
VELKOMMEN INN I MIN BUTIKK!!!!!

1 kommentar:

Vibekke sa...

Hei og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! En nydelig blogg du har altså... så mange vakre ineriør ting... og så engler, jeg synes engler er vidunderlig vakkert... i alle varianter ;o)