lørdag 20. februar 2010

Så Sant så sant.
Jeg hadde en periode som det ble en del hjerter her i huset, og et av hjertene skal jeg absolutt beholde selv, det er dette og det skal få en plass på soverommet med tiden. .
Vi tapetserte og malte soverommet når vi flyttet inn( det er faktisk snart 2 år siden !!!)
og etter det har det ikke blitt gjort noe mer..
Ting tar tid, men tiden går og fort da ;O)
Kjærligheten overvinner alt er veldig sant.

Har man kjærlighet, ømhet og omtanke rundt seg så er det det vi trenger for å vokse og gro.
Er så glad i denne lille babyen, ble og kjøpt på en Sverige tur i fjor :O)
Har en lidenskap for hjerter, de er over alt i huset mitt, de og engler..

Avslutter i dag med mine to "engler" som jeg noen ganger kunne ønske hadde litt hvitere vinger og litt mindre horn;O) og mulig de har samme ønske om mammaen sin he he..
Det er ti år mellom de, men eldste mann er like flink til å tirre opp minsta fordet, utrolig så artig det er med søsken du, jeg kan da aldeles ikke huske at jeg var sånn med mine to brødre og jeg tror mamma hadde et myyyye lettere liv en det jeg har, men men, noen fordeler må jo de eldre og ha ;O)
Ha en strålende lørdagskveld med alle deres engler og husk:
Den støste engelen er vel deg selv ;O)
Klemmer fra Tante Fia .........


Ingen kommentarer: