tirsdag 2. februar 2010

 KONGESTOLEN
Da jeg var liten sto denne stolen hos bestemor og bestefar, vi synes stolen var så stor og flott og vi barna kaldte den bare for kongestolen.
Da jeg nå i voksen alder fikk kjøpt bestehuset, da ble spørsmålet raskt om kongestolen fulgte med
på kjøpet, ooo store lykke det gjorde den!!!!
Det viste seg jo raskt at stolen var jo ikke så stor som jeg husket den, jeg klarer jo knapt å vri rumpa inn i den, men den er like staselig som jeg husket..
For å bryte opp i det brune har jeg lagt en jukse sauefell på setet, for det må sies at denne stolen skal få lov å være brun, det er mange minner i denne og de skal jeg forhåpentligvis få lov å gi videre til mine barn og senere barnebarn.
For meg vil dette alltid være KONGESTOLEN :O)
(for dronninger og konger med små rumper ;O) )

1 kommentar:

Anonym sa...

For en flott stol!!!!!
Koselig med den sauefellen der!!

Stor klem fra Linda