tirsdag 9. februar 2010

En gammel skap dør!!
Var på loppemarked sist vår, faktisk to på en dag, jeg elsker å lete etter skatter i andres gamle rot:O)
På det ene kom jeg over denne fantastisk flotte døra, tror jeg hadde gitt nesten hva som helst for å sikre meg den, men som på loppemarked flest ble det billig, nesten så billig at jeg fikk dårlig samvittighet he he. Jeg skal en gang lage meg et utekjøkken (må bare få opp en veranda først, prosjektene står i kø)
Så jeg såg for meg denne døra malt i "speilen" med tavle maling og brukt som meny tavle der, men jeg er ikke kjent for å ha tid til å vente på det, så en sen kveldstime i verste knott klekkings tid i sommer satt jeg ute og pusset det veste på døra og jammen skulle jeg sitte der i en svart sky og male mens jeg slo vilt rundt meg og kjente at det kravlet i ører og nese. Resultatet ble der etter, litt skakt og skjevt og tydelig preget av hastverk, men alt har sin sjarm, så her står den da og hilser mine gjester velkommen som bare en gammel skapdør kan gjøre:O)
Rart hva kulde kan gjøre, jeg sitter faktisk her og drømmer om sommer, hadde helt glemt at det fantes ekkle kryp og surrende saker, men uansett: Vi ser da alle frem til vår!!!

2 kommentarer:

Lenemora sa...

Hei! Så gøy med nye bekjentskap her i bloggeverdenen!
Fin blogg du har.
Koselig at du vil være med i trekningen hos meg!

Ha en fin uke!

Klem Lenemora

rule sa...

Koselig å komme inn på den fine bloggen din!!! Er selv også nokså ny i denne bloggverdenen...med det er absolutt inspirerende!!! Følger deg gjerne videre!!! Ha en fin kveld videre!! Hilsen Ruth