søndag 7. februar 2010

En engel og en til.
Disse englene var engang topp kronen på en etasjeovn, det gamle huset til mine besteforeldre måtte rives pga vei utbygging og da sparte min bestefar på noen ting bla denne, den malte han opp og hang over ovnen i peis stua, der henger den den dag i dag og selv om jeg skulle få malt veggen skal denne opp der den henger.. Jeg simpelthenn elsker engler, de er for meg et symbol på evig kjærlighet og renhet, og i en hverdag som vi lever i er det viktig og holde fast på troen på kjærligheten.
 Engler får lov å være hos meg hele året og jeg tror de er der de vi ikke kan se også, noen er det som passer på en klønete sjel ellers hadde vi ligget tynt ann noen og en hver ville jeg tro.
       LOVED BY ANGELS.

1 kommentar:

GroLinda sa...

Heisan Tante Fia :o)
Tuuuusen takk for koselig hilsen hos meg. Du er en av de som har klart å komme inn uten noen avbrytelser av noe annet? Det er noe som popper opp når jeg går inn på min egen blog. Nå måtte jeg gå via Oversiktsiden og inn på en annen blogg, og så klikket jeg min blog via der igjen! Tungvint, men jeg kommer jo ikke inn! Legger navnet ditt i bollen med de andre så trekker jeg ikveld. Ja det var utrolig artig og spennende da de gikk rundt i huset her å fikk "dem" over i lyset! Da er det bare fred og ro her nå ;o) Ha en riktig flott solskinnsdag videre!
Klem fra Gro :o)