torsdag 18. februar 2010

 Osteklokke og andre ting...

Vi har en egen interør butikk i Åmli, den heter Piano interiør og navnet kommer av at det står et gammelt piano i lokalet som de ikke fikk flyttet ut da de pusset opp, et artig navn med tanke på at man bør ta det litt piano for å finne de vakre ting her i livet.
Det er en stund siden jeg var innom og sjekket forholdene, men det har seg av det at jeg klarer ikke å gå inn der uten å komme ut med noe:O)
En gang jeg var der kom jeg ut med denne flotte osteklokken, den fylte jeg med noen gamle postkort som min mor har spart på, noen blonder og et armband, og den utgjør nå et blikk fang på toppen av trappen min.
Hjertet på dette bildet har jeg sydd selv og kortet i kort holderen kjøpte mamma til meg, tror hun begynner å skjønne hva jeg liker:O)
Ha en forteffelig mandag og husk!!
Det er de små ting i livet som skaper gleder!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Endelig viste du frem den nydelige osteklokken ;)
det hjerte var utroig fint med sånn blondekant!!!!

Masse klemmer fra Villa Rabalder

Ikke A-Lene sa...

Hei
Takk for at du ville bli med på min GiveAway og være følger..
Og ikke minst takk for fine ord... Trengte det nå, ligger her forkjøla.. ;O(
Veldig fin blogg du har å... Denne må jeg følge
Klem LC♥