fredag 19. februar 2010


TID!!!!
Jeg må ta meg selv i mange ganger å si, vent jeg har ikke tid.
Når en av ungene trenger meg, så vurderer jeg ikke viktigheten av det lille øyeblikket i deres liv, jeg svarer" vent , mamma har ikke tid akkurat nå"
En liten lubben neve som drar i bukse beinet blir avfeid med vent litt, og da når mamma endelig har tid, da er alt glemt.
Der er faktisk her og nå som er viktig, ikke i går eller etterpå, det er lite som er så viktig som de som vokser opp og gleden de gir oss hver dag.
Man har nok av tid, det er å bruke den fornuftig som er en oppgave.
Tiden som kom og tiden som gikk, ikke visste jeg at det var selve livet.
Jeg setter utrolig pris på de små ting og et lite øyeblikk, det er det som virkelig gleder meg og det er de jeg husker for
ALLTID :O)
(Kalenderen på det øverste bildet er kjøpt på sparkjøp!!!! Mye fint i denne stilen der for tiden, og til en meget billig penge )

Ingen kommentarer: