fredag 26. februar 2010

Drømmer om det !!!

dette hadde nok blitt rimelig sant om jeg hadde kjøpt alt jeg drømmer om for tiden.
Jeg har vel kommet til det stadiet at jeg burde vært multimillionær.
Det er
sånn at til våren skal vi skaffe oss høner, da er det jo rett og rimelig at jeg må ha en eggkurv i
fil de fer??? ( muligens mest sansynlig brukt til oppbevaring av løk)
Kan jo ikke få inn eggene ellers!!!!
Og mye
trolig vil hønene finne en vei ut av nettingen og da må jeg jo ha dette store fugleburet til 1200 kr
ellers har jeg problem med å beskytte de mot reven til gubben kommer fra jobb, ja det MÅ jeg bare ha, det kan jo oppbevare en blomst mens vi venter på ulykken!!!
Og av egg
blir det vaffler, og de må ligge tildekket ute så ikke vi får veps i maten og da trenger jeg dette til 600 kr!!!! Kan ikke risikere sykehus opphold når man har sommerferie!!!!Ferie minner
må man ta vare på, derfor MÅ jeg jo ha to, tre stk av disse rammene for å kunne vise de frem..
Skal jo være stolt av det man har og har gjort!!!!!Eggeskallet
må jo og ha sin plass og denne lekre søppeldunken passer perfekt til det...Så nå
setter jeg på englevingene og blunker med mine blå og satser på at min elskede leser dette og ser logikken og det ekstreme behovet VI har!!!!
Ellers får jeg krysse det som krysses kan for at jeg får 7 rette i lotto i morra for listen er
MYYYYYYYE LENGER...'
Ha en super fredag, hilsen den håpefulle ;O)

Ingen kommentarer: