søndag 14. februar 2010

 Morsdags gave :O)




Siden mor har vokst opp med brødre som fikset ( og til tider vraket) biler, ble hun fort interresert i det som hadde med bil, motor, fart og spenning.
For fem år siden møtte jeg verdens herligste mann og han er lidenskapelig opptatt av Volvo og Amcar, derfor er vel ikke mor så sjokkert over hva hun fikk i morsdags/valentines gave.. (mor var faktisk med å bestemme litt selv her da ;O) )
Jeg fikk en sånn bil som på bildet:O)
Jeg har ønsket meg en gammel pickup leeeeenge, men de koster jo litt da, men her om dagen kom min kjære over et restaurerings objekt til en veldig billig penge, jeg ble ganske giret og det gikk ikke mange dagene før handelen var et faktum.
Det tar nok litt lenger tid før bilen er ferdig og like fin som på bildet, men det er jo sånn det er, det skal faktisk ta litt tid for å få det perfekt, det er som med hus, man blir jo aldri ferdig.
Så nå skal Tante fia på med kjeledressen ( om den passer) og sette igang å sveise på en 1946 modell Chevrolet, synes det er super gøy å sveise, slipe og kutte, men å skru...... Oh my goooood, der er for mannfolk med super krefter!!!
Kommer nok med tiden til å lage meg en restaurerings blogg på denne, er liksom ikke sånn jeg vil hive inn på bloggen her, men nå er jeg så glad og måtte bere vise dere.
Ha en strålende mandag alle sammen :O)

Ingen kommentarer: